luni, ianuarie 11, 2010

Porcushoru' fomishoru'

De anul nou... :) remix la Plugusor...

Primiti cu Porcusoru'?
(asta, CLAR, nu e pentru vegetarieni!
ca de se vor droga cu porc, vor fi cam aerieni)

Aho, Aho... jumarele si carnati.
Timpul e sa va carati
La fast-food sunt toti plecati
Cu meniuri Extra sunt sedati.

Dublu-cheese si aripioare
Crispy-strips si pulpe chioare
Peste tot e-un ocean de bale.
Cu arome usturatoare
Urland in grupuri prin pisoare
Si-n veceuri, cand, la iesire-i doare.
Unde sunt, bah, varzoasele sarmale?

Un fel de... Chorus:
Ia mai mancati, baaai
Si pocniti din falci, hai-hai
Sa se-auda-n toata tara,
Ca fast-foodu' a-nvins foamea!
Haaai....Haaai...

- Ce meniu sa-mi iau acuma?
- Da-ti-mi “hami” de toata suma!
- Cu ce, ma joc si eu la Happy Meal?
- Doi roboti, va rog, pentru mine si copil.

- Sa iasa un “mec-pui” cu castraveti!
- Nu va suparati, da niste sorici aveti?
- Avem doi “cheese” la mega pret!
- Da-ti-mi cinci, ca-s harparet...
- Da' cu porc aveti ceva?
- O salata si-o cafea?
- “Ati innebunit de tot!”
- “Va mai asteptam!”, fac si eu ce pot.

Chorus:
Ia mai mancati, baaai
Si pocniti din falci, hai-hai
Sa se-auda-n toata tara,
Ca fast-foodu' a-nvins foamea!
Haaai....Haaai...

Unde-s bojogii, si porcu' calare?
”Adidasi” si maduvioare?
Unde-i soriciul cel parlit,
Bun de ros si de balit?

Tuiculita fiarta-n cesti...
Ia de bea, nu mai doresti?
Doresc, dar n-ai cumva o cana?
Beau pentru, a porcului, pomana.
Gata-i caltabosu' si cu toba?
Ca-mi ploua-n gura, de-am adus vorba...
Chorus:
Ia mai mancati, baaai...
Si pocniti din falci, hai-hai...
Sa se-auda-n toata tara,
Ca fast-foodu' a-nvins foamea!
Haaai....Haaai...

De mancat... am mai manca,
Da' mi-e teama, ca am vomita.
Asa ca hai cu toti la sala,
Sa exorcizam porcu', din noi, afara,
Luati abonamente pe multi bani,
C-o sa tragem...”la anu' si la multi ani!”

Chorus:
Ia' mai trageti de fiare, baaai...
Si dati burta jos, hai-hai...
Sa se-auda-n sala toata
Cate-un partz... si o salata!
(“N-am gasit alta rima!”)
Haaai....Haaai...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu